chr1s | 20-08-2002 | 22:41 uur | Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
Ik rijd op de snelweg bijna nooit langzamer dan 120km. Op de R1 '02 lijkt het nog steeds ±90km.
Meestal schrik ik er zelf van dat je harder rijdt dan je denkt.Dit gevoel heb ik helemaal in tegenstelling tot mijn vorige R1 1999.
Wel ff wennen die 2002 model. Rijdt toch wel iets anders dan 1999model. Vind wel bij het 99 model dat je het vermogen "voelt" aangrijpen bij 2002 is het overal wel aanwezig.
Ligt misschien wel aan de Laser tri oval???
Ben dus dik tevreden.
Heeft iemand ervaring met 2002 model met Akrapovic full system uitlaten??

groeten ChR1s

BBblades14 | 21-08-2002 | 00:02 uur | Reageer op dit bericht
Wie is BBblades14
yamaha R1
wel mij gemiddelde snelheid is zo 175/180
en ik rij met het model 02 dus kzou nooit kunnen zeggen wat het verschil is

Don't challenge me
;o)

trees | 21-08-2002 | 09:20 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Dat het vermogen overal aanwezig lijkt, komt absoluut van de injectie. De R1 02 heeft zo'n gigantisch sterk middengebied, ongelooflijk! Heerlijk..... ;-) Met een vriend die een '98 heeft (een goed afgestelde), het volgende gedaan: allebei 3000 toeren in 6 en dan vol gas tot 7000 tpm. Hij bleef nergens meer.
De handelbaarheid is trouwens ook uitzonderlijk! Je hoeft niks te doen, ze gaat vanzelf de bocht in! ;-) Wat een heerlijk ding!
Gr,
Trees

BBblades14 | 21-08-2002 | 13:50 uur | Reageer op dit bericht
Wie is BBblades14
yamaha R1
ok het is een pareltje van een moto
maar soms twijfel ik toch of ik niet beter was geweest met eeen gsx-r.
maar mijn vriendin heeft niet graag dat ik op deze blijf rijden ze wil graag dat ik iets rustigere moto neem cry
dus daarom denk ik aan de suzuki bandit 600 k1 heeft iemand hier ervaring mee

Don't challenge me
;o)

tellerma | 21-08-2002 | 19:25 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Ducati 999/ Moto Guzzi V50/ MZ
Hallo ereeners
Het wordt nog weer gezellig op Bikenet.
Bblade: mag ik je een goede tip geven, luister nooit naar je vriendin als het over motoren gaat. Je ziet wat er gebeurd een verstokte R1 rijder gaat twijfelen of ie een bandit moet gaan rijden!! Doe het niet! Je wordt er alleen maar chagerijnig van en daar is je vriendien ook niet bij gebaat. Ik rij op '99 R1 met nikko raceuitlaat en hij gaat als een speer. Vrijdag vertrek ik ermee naar Tsechie (Brno grand prix race) samen met nog een R1 een fireblade en een Sp1. Dat wordt een race op zich. Zijn er nog mensen die daar heen gaan of ooit geweest zijn? Ben benieuwd.
Trees: en R1 is geen "ze" maar een "hem" 't is maar dat je het weet.

Groeten

Advertentie

BBblades14 | 22-08-2002 | 00:34 uur | Reageer op dit bericht
Wie is BBblades14
yamaha R1
wij gaan met gsx-r & fireblade en mijnne naar duisland daar ga ik mijn record proberen te verbreken 295km/h/u ;-)
en race houden natuurlijk ;o)

Don't challenge me
;o)

BBblades14 | 22-08-2002 | 13:52 uur | Reageer op dit bericht
Wie is BBblades14
yamaha R1
wat is jullie record in topsnelheid ?
en worden jullie veel geflitst of doen jullie iets aan de nummerplaat ? smile

Don't challenge me
;o)

chr1s | 23-08-2002 | 20:52 uur | Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
Ha Die Theo,
Welke banden heb je uiteindelijk laten monteren?
Je zal waarschijnlijk wel weer nieuwe banden nodig hebben als je terug bent vanuit Brno.
Vertel maar je ervaringen aldaar.

BBlades14;
Een 600 K1 weet je het wel zeker? Dan weet ik zeker dat je in Duitsland niet (nooit) meer de 295 haalt. Think twice before u decide.

Trouwens mijn R1-02 wel een zij-tje....
a extremily terrible bitch on wheels.

Heb ook eindelijk de WP stuurdemepr erop.
Wat een lux genot is dat.

Groeten ChR1s

BBblades14 | 24-08-2002 | 13:45 uur | Reageer op dit bericht
Wie is BBblades14
yamaha R1
mijn vriendin wilt dat ik zo 1ne neem cry
kgeef toe een R1 is voor mij te HEVIG
ik rij mij daarop dood (ken geen grenzen)
maar kheb er over nagedacht en kga hem ???????????....... HOUDEN ! ! !:-)
ze zal dit wel niet goed vinden maar das haar probleem

Don't challenge me
;o)

Dit bericht is gewijzigd door BBblades14 op 24-8-02 @ 1:46 PM

ace10970 | 23-04-2003 | 09:43 uur | Reageer op dit bericht
Wie is ace10970
Vorig jaar een korte vakantie gehad in Zuid-Frankrijk..5 dagen dik 5000 km. Ik kan alleen maar zeggen dat de buddyseat perfect is en dat ik met mijn lengte van 1.78 nergens over te klagen had. In de nachtelijke uurtjes was op de franse snelwegen gemiddeld 230km/u makkelijk uit te houden (windstil). Vraagje.. weet iemand hoe hard een R1 op de teller max. gaat ? Ik had hem laatst op 290 (bergop in Belgie) maar moest inhouden ivm auto's een 100m verderop. Ander vraagje, heeft iemand ook last van olieverbruik bij hoog in de toeren rijden, vanaf 7500 tpm ? Dat lampje vd olie knippert me iets te snel en te vaak.

axxel | 23-04-2003 | 20:57 uur | Reageer op dit bericht
Wie is axxel
R1 2001 blauw yamaha
Het olie lampje licht heel snel op bij de R1.
Het is een olie levelmeter en geen oliedrukmeter.
Bij mij verbruikt de motor geen olie,af en toe gaat het lampje wel een aan als je hard optrekt of remt.
De top van een R1 zal op de teller rond de 290/300 liggen.
Op een Dyno-bank ging de mijne 309 tot de begrenzer.(dan wil die wel,geen tegenwind)
Heb zelf wel eens 285 gehaald met bepakking op de autobahn.

axxel

Alex

1 2  

Reageer

Naam:  

Je reactie:

Smiley lijst
Klik op een smiley om deze in te voegen in je bericht.
:neutral: :smile: :cry: pirate :depressed :sad: huh?? xd tear :eek: :p :glasses:
:cool: :laugh: :evil: :embarrass :disappoin :wink: :razz: :rolleyes: :twisted: :mrgreen: :redface: :question:
xd :ack: :?: :ermm: :devious: :knockedou :pukey: :bored: :bandit: :kwijl: :arrow: :alien:
:angry: :tired: :angryfire :sleep: :hurt: :lol: :grin: :lick: :exclaim: :ohyeah: :idea: :biggrin:
:chinese:

Welke dag is het vandaag?
 Even geduld aub...
Vanwege spam is deze controle helaas nodig.
Als je lid wordt van BikeNet.nl kan je direct je bericht plaatsen.
Bovendien houden we je dan op de hoogte van nieuws en andere ontwikkelingen op motorgebied.