chr1s | 27-03-2000 | 23:18 uur | Abonneer op dit bericht Zend dit bericht naar een kennis Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
OOK EEN ENTHOUSIASTE R1 RIJDER?
LEDEN SITE OPMAKEN ?
GO TO LEDEN_R1.NL

OF laat een bericht achter op deze site.

Mvrgr ChR1s

Theo Verst | 28-03-2000 | 09:07 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Theo Verst
Beste ChR1s,

Bedankt voor je mailtje. Tja, op zoek naar meer
karakter, traktie en een tikkie exclusiviteit
zonder in te leveren op onderhoudsvriendelijkheid.
Hou je op de hoogte van bevindingen. Wil je dit berichtje bevestigen op mijn e-mailadres? Ben je
mailtje kwijt.

mvrgr

groetjes

dikeraider

sinned | 29-12-2001 | 20:01 uur | Reageer op dit bericht
Wie is sinned
Hallo,

Ik was heel erg blij oten ik dit bericht las. Helaas ben ik pas 16 jaar en heb dus ook nog geen motor. Als ik 18 ben wil ik direct op voor het motor rijbewijs en dan wil ik me zo snel mogelijk een Yamaha YZF R1 uit 1998 kopen in het blauw. Bij deze wil ik wel alvast zeggen dat als er over 2 jaar nog een keer een rijder word geaocht dat u dan wel contact met mij op kunt nemen. Mijn emailadres is denniskaijser@hotmail.com

Bijvoorbaat dank

Met vriendelijke groeten, Dennis Kaijser

UnixIt | 29-12-2001 | 22:58 uur | Reageer op dit bericht
Wie is UnixIt
Suzuki GSX 600 F
Beste Sinned,

dan heb je toch een probleem, aangezien je als je 18 bent en gelijk wilt rijden, NIET op een R1 mag rijden. Je moet nl. op een fiets met max 25 kW rijden, en een R1 is absoluut niet terug te tunen naar 25 kW EN 0,16 kW per kg leeg gewicht!

Dan zul je na je 18e nog minstens twee jaar langer moeten wachten, helaas maar het is niet anders!

Ralph Rippe

Dit bericht is gewijzigd door UnixIt op 30-12-01 @ 2:28 PM

tellerma | 30-12-2001 | 14:22 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Ducati 999/ Moto Guzzi V50/ MZ
lijkt mij een uitstekend idee. Rij sinds een half jaar ook RI en bevalt meer dan uitstekend
Kon LEDEN_R1.NL niet openen !
Groeten
Tellerma

trees | 30-12-2001 | 16:31 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Ik kon die site ook niet openen, maar dat eerste bericht was ook al errug oud (27-3-2000).
Hier dus nog een fanatieke R1-rijdster. Maakt mij niet uit of er een speciale site voor is/komt, zo krijgen we toch ook contact? Let's gooooooo ! ;-)

Advertentie

tellerma | 31-12-2001 | 10:31 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Trees ? rijdster? Wat krijgen we nou! een vrouw op een r1 . Wie ben je eigenlijk en welke motoren heb je voor de R1 gereden
Groet'n
tellerma

trees | 31-12-2001 | 11:46 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Nou ja, er zijn wel meer vrouwen op een R1.
Wat ik hiervoor heb gereden? Vanaf het begin: Suzuki GS 550, GSX 550, Kawa GPZ 600 (2x), GPZ 900, Yamaha FZR 1000 (3x), Thunder Ace, R1.
Niet echt een groentje, dus! ;-). De R1 is absoluut de beste motor die ik heb gehad. Ik ben helemaal verliefd op dat ding! ;-)
Verder ben ik gewoon een troela die van motorrijden, autorijden, katten, fitness en mensen houd!

Dit bericht is gewijzigd door trees op 31-12-01 @ 11:48 AM

tellerma | 31-12-2001 | 19:02 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Beetje vrouwonvriendelijk van mij.Ik moet toegeven je motorkeuze is uitstekend. Na de volgende motoren: Suzuki 400, kawa Z650, Honda CBR 600 en Honda fireblade is de R1 echt het summum, alhoewel, stiekem zou ik toch wel eens een keertje willen rijden op de Suzuki GSX-R 1000. zo zie je maar weer er blijft altijd iets te wensen over. Eerst maar eens een sezoentje op de R1. Ben echt benieuwd hoe hij bevalt op lange afstanden (duitse autobahn)
Wie heeft ervaring met lange afstanden op de R1?

Groet,n
Tellerma

trees | 01-01-2002 | 15:50 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Allereerst de beste wensen voor 2002!! Veel veilige kilometers en veel plezier!

Nadat ik de eerste keer op de autoweg had gereden met de R1 heb ik meteen besloten een ander ruitje erop te zetten want ik waaide zo wat weg. Nu heb ik een Zero Gravity erop. Scheelt behoorlijk wat met originele ruit. Maar zelfs met de ZG is lange tijd op hogere snelheid (190 km) niet prettig. Ik kan dat niet echt lang volhouden, dan gaat mijn nek zeer doen (en ik ben 1.67 m). Met de FZR en Thunder Ace was dat niet echt een probleem geweest. Ach, 160 km/u vind ik een mooie kruissnelheid, en dat is geen probleem om vol te houden.

Groeten,
Trees

tellerma | 01-01-2002 | 21:03 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Hallo
Het vorig berichtje is niet overgekomen dus nog maar eens proberen. Nog de beste wensen. Het lijkt wel of Trees en Tellerma de enige R1 rijders op deze wereld zijn. Omdat Trees het lef heeft om een thunderace foto op een R1 "site" te zetten Heb ik er een van mijzelf op een Aprillia. Deze is genomen tijdens en demodag op de TT baan
groet'n
Telerma

Advertentie

trees | 02-01-2002 | 22:44 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Nou ja, je vroeg wie ik was. Omdat ik geen mooie foto van mezelf + R1 heb, dan maar eentje van de TA. Nog even terugkomend op je vraag over hoe de R1 op de autobahn is, vind je dat leuk? Voor mij zijn rechte stukken een noodzaak, vooral met de R1. Ik probeer ze zoveel mogelijk te vermijden!!

chr1s | 05-02-2002 | 21:42 uur | Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
Hallo allemaal hier ben ik dan eindelijk.
Wordt het dan toch nog wat met deze R1 box.
Lijkt me goed om eens wat af te spreken voor een ritje. Wordt het veel mooier op de snelwegen met al die R1. En zeker de CJIB-foto.

de groeten & Go_on ChR1s
Your Name

axxel | 06-02-2002 | 17:54 uur | Reageer op dit bericht
Wie is axxel
R1 2001 blauw yamaha
HOI Hoi ,

Hier een R1 rijder uit Alkmaar.
Nog effe wachten 1maart komt de R1 weer zijn schuurtje uit.

Alex

trees | 06-02-2002 | 19:17 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Zo, er is iemand wakker geworden uit een lange winterslaap! ;-) Dat eerste berichtje van jou was van bijna 2 jaar geleden!! Maar goed, beter laat dan nooit, je mag mee.... ;-)). De foto die ik erbij gedaan heb is van afgelopen zaterdag, toen iedereen lag te kwijlen voor de tv. Lekker rustig op de weg! ;-)

Groeten,

Trees

axxel | 07-02-2002 | 17:45 uur | Reageer op dit bericht
Wie is axxel
R1 2001 blauw yamaha
Ja ja langzaam komt er leven op deze site.
Waar komt iedereen vandaan??
Tja balen 02-02-02 ik had een winterstop op de verzekering dus balen............
Toen maar de boot vaarklaar gemaakt en een stukie door Alkmaar getuft.

Alex

Motorverhuur

chr1s | 18-02-2002 | 23:18 uur | Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
Sorry, heel lang niets meer van me laten horen.
Maar i'm still alive. Blij toe dat Axxel en Trees toch deze pagina levend houden. THANKS.
Zijn er tovh nog wel dus R rijders in de "winter".
Ik heb trouwens ook heerlijk gereden op de rustige snelwegen op 02022002. Van mij mogen er meer van die dagen komen. Axxel je had hem/haar beter uit de winterstop hale. Want afgelopen weekend was het ook zeer te genieten. Axxel dus uit Alkmaar en Trees ??. Ik maak de omgeving van P'rend een beetje onveilig. Wellicht hebben we elkaar vast wel eens gezien in een flits. Even wachten en dan kunnnen we weer genieten op de beurs in Utrecht. FF kijken of de R1-2002 nog te verkrijgen is. Of zal tie minder prettig rijden dan mijn vertrouwde '99.
Tot ziens en drive hard but carefull ;>)
Groeten ChR1szie
Volgende keer een pic.

axxel | 19-02-2002 | 17:18 uur | Reageer op dit bericht
Wie is axxel
R1 2001 blauw yamaha
Tja het weer viel weer eens mee,had niet gedacht dat de winter zo snel voorbij zou zijn.
Maar heb ook nog een 206cc,daar kan het dak er ook vanaf dus ook van de zon genieten.
Jaarbeurs is aankomend weekend toch,denk dat ik er ook even ga kijken.

Alex

chr1s | 19-02-2002 | 22:12 uur | Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
Een 206CC met open dak Axxel. Wat moet ik me erbij voorstellen. Beursje pikken aankomend weeken in Utrecht is leuk om het seizoen weer in te luiden.Kunnen we ons weer vergapen op de nwe uivoeringen. Ik zou zeggen een prettige Beurs en de groeten.

ChR1szie

trees | 20-02-2002 | 17:29 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Ik woon helemaal aan de andere kant van het land, Hengelo (O)..... Als jullie een lekker eindje willen knorren, kom je toch mooi deze kant op? ;-)

chr1s | 20-02-2002 | 22:33 uur | Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
Beste Trees,

Eerst maar ff afwachten dat het beter,lees warmer, weer wordt. Dan kunnen we misschien wel eens richting Hengelo gaan. Schijnt daar ook mooi rijden te zijn. Dus tot..... ziens dan maar.
Even kijken of er meerdere motormuizen te organiseren valt.
Sportieve groet ChR1szie.

Advertentie

chr1s | 23-02-2002 | 20:15 uur | Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
Hallo allen

Fijn naar de motorbeurs geweest?
Wij in iedergeval wel. Niet met de motor, want weer was niet te genieten. Was voor een donderdag vreselijk druk. De R1-2002 was niet makkelijk te vinden. Althans zodanig dat je erbij kon en op kon zitten. Had wel verwacht dat dat kon. Dan maar wachten tot mijn dealer een heeft staan. Moet toch weten ho dat ziet, en rijdt, voordat je er een evt. wilt aan schaffen. Voordat ik in mijn R1 gekocht had, kon ik niet eens een proefrit maken. Schande!!! Bij elke auto dealer kan je met gemak een proefrit maken. Maar bij motordealers schijnt het toch anders te werken. Maar goed. Ik heb er geen spijt van.
En nu maar hopen dat het motorseizoen goed begint en dat het weer meewerkt.
Al vast maar een plaatje van me om in de stemming te komen.

Groeten ChR1szie

trees | 23-02-2002 | 20:58 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Ik ben ook geweest met een stel vrienden, ook lekker met het autootje... De R1 vind ik in het grijs ontzettend mooi, in het blauw niet echt mooi en in het rood ronduit een mislukking. Nou ja, als ze hem mij cadeau zouden geven, zou ik er wel op rijden, denk ik! ;-)
Ik heb me ook aangesloten bij de R-force (Yamaha R1, R6 en R7 club). Ze organiseren wel leuke dingen.
Is dat een plaatje van jou? Verkeerde motor, toch? En dat nummerbord klopt ook niet helemaal...;-)
Heeft trouwens iemand hier ervaring met het afstellen van demping/vering van de R1?

Gr,
Trees

chr1s | 24-02-2002 | 20:33 uur | Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
Jazeker in het grijs is ie het mooist. Maar veloop van tijd kan ie toch nogal saai worden. Ach ja voor niks wil ik die rode ook wel hebben. Ik rijd nu ook op een rood witte exemplaat. Blauw is niet racy genoeg. Als ze mij gratie die MV F40 geven dan mag ie zelfs paar met gele balletjes zijn. Maar goed I've a Dream.
Hoezo Trees de verkeerde Motor. Die rechtse ben ik op m'n R1. toch niks mis mee hoop ik?
Dat nummerbordje hebben we even aangepast. Daar deze foto wel eens naar meerdere sites gaat. en je weet maar nooit waar het dan terecht komt. Je moet wel voorzichtig zijn.
Ook lid van de R force club. Maar echt veel evenementen zijn nog niet geweest. De eerst komende bezoek aan hyperpro wil ik wel mee maken.
Sportieve groeten ChR1szie

trees | 24-02-2002 | 21:07 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Blauw niet racy genoeg? Kerel, hier maak je toch een fout! Wacht maar tot we een keer gaan rijden! ;-))
Oké, nog een keer naar de foto gekeken. Hij was zo groot dat ik het rechter gedeelte niet heb gezien. Mooi gebruikte knee-slider, dat doe ik je nog niet na. En een ontzettend droge ketting! ;-)Dat doe ik je ook niet na! ;-)
Heeft de R-force ook een website? Wanneer zijn de eerstkomende activiteiten?

chr1s | 25-02-2002 | 21:48 uur | Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
Little joke.

'k wist dat je op een blauw exemplaar rijdt.
Rijdt net zo goed als een rode.
Hoezo rijd ik met een droge ketting rond?
Heb je die foto flink ingezoomd?
Ik heb nl. een Osco gemonteerd. Kan je zien aan dat friemel slangetje op de kettingrichel. Dus mijn ketting krijgt niet de kans om "droog te rijden". Werkt perfect zo'n apparaat.
Voor de ervarings uitwisseling: Welke banden heb je gemonteerd?
Neen ik weet neit wanneer R-force een evenement op de agenda heeft staan. Het informatieblad is trouwens ook niet scheutig met info. Sinds wanneer ben je al lid van R-force. Ik heb al een lange tijd geen blad meer ontvangen, ondanks de jaarlijkse donatie. Jij wel???
Ik ben nog naar de YZFR-club beursstand geweest van ze. Maar daar trof ik alleen iemand aan die met alle respect meer Virago minded was. En dat zochten we net niet. Dus niet veel wijzer geworden.
Volgens mij is er ook geen website, alleen een mail adres.

Groeten ChR1szie

Ps. kneeslidding, geloof me dat lukt jou ook wel.

Advertentie

trees | 26-02-2002 | 21:12 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Je ketting lijkt behoorlijk blank. Zat er nog kettingvet in de Osco? ;-)
Ik heb BT 010 erop. Hiervoor reed ik meestal op Dunlops 207, maar ik moet zeggen dat de BT's meer vertrouwen geven.
Sinds vorige week donderdag ben ik lid van de R-force! Op de beurs lid geworden. Daar heb ik wel leuk staan kletsen met een van hun. Het lidmaatschap was inderdaad vrij prijzig, maar ik dacht 'ach Yamaha, tja je gaat natuurlijk voor kwaliteit, dus kost het wat!' ;-) Ik had heel graag bij die bijeenkomst bij MotoXtra over de afstelling van de fiets willen zijn (in het clubblad van aug. vorig jaar).
Kneesliding lukt me bijna. Alleen heb ik een vervelende heupblessure die roet in het eten gooit. Doelstelling voor dit jaar dan maar! ;-)

chr1s | 26-02-2002 | 23:05 uur | Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
Yep, geen vet maar wel genoeg olie in die Osco.
Echt doordacht stukje techniek van die lui.
Het blad van R-force heeft een behooorlijke uitstraling maar de inhoud mag voor die prijs net zo vet zijn. Je hebt gelijk het is Yamaha. Heb je trouwens meteen zo'n fluoricerende T-shirt gekregen? Toe ik het in mijn handen kreeg was er alleen XXl op voorraad. Lekker dan. Heup blessure toch niet door een sliding?
2002 duurt nog lag om doelstelling te halen.
Ik heb ong. 4500km op de BT010 zitten, het zijn heerlijke banden. Voorheen met Pirelli EVO gereden. Ook lekker maar minder berekenbaar vond ik. Heb er nog over nagedacht om D-207 te nemen.
Maar zit toch tussen de oren : Bats zijn lekkerder?
MotoXtra over de afstelling: ALS die OOIT weer komt ben ik zeker van de partij.

groeten ChR1szie

trees | 28-02-2002 | 20:33 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Al goed, ik ben weer eens te snel geweest met mijn oordeel over de ketting! ;-)
Fluorescerend t-shirt? Krijgen? Ze hadden een t-shirt met R1, R6 en R7 erop, zwart. Kon ik kopen voor iets minder dan veel. Daar heb ik maar voor bedankt. Ik stuur ze in ieder geval een mailtje met een vraag over de geplande activiteiten, want ik wil natuurlijk wel wat terugzien voor dat geld.
Heupblessure is gekomen door te inttensief sporten. Sporten heeft ook zijn slechte kanten!
Banden-enquete: met wat voor bandenspanning rijden jullie hier (achterband)? Ik heb meestal 2.6 of 2.7, tenzij ik echt lange stukken autobaan ga doen (niet vaak). Jaja, het boekje zegt 2.9, maar dan heb je helemaal geen gevoel en ook minder grip.

axxel | 28-02-2002 | 21:20 uur | Reageer op dit bericht
Wie is axxel
R1 2001 blauw yamaha
Hoi,

Ik heb nog de originele metzler erop liggen.
Als de banden versleten zijn ga ik de bt 010 proberen.
Morgen 10.000 beurt, ik heb voor 2.4 en achter 2.8 en ze zijn met stikstof gevuld.

Alex

chr1s | 01-03-2002 | 23:35 uur | Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
Trees accept.

De waarden die je opgegeven hebt voor de Bats gebruik ± ik ook. Aleen achter experimenteer ik nog voor een betere feel-grip verhouding.
Axxel gauw die Metz(3)?? oproken en Bats aan schaffen. Zal je geen spijt van hebben. (Ik niet althans. Met stikstof vullen is trouwens ook een hele goed optie. Geen (grote)wisselingen in bandenspanning meer.
Ps weet iemand nog een goede (ABS)Kuiplasser. Ik had nl onlangs mijn voorschijfremslot vergeten er af te halen. Nou dan raadt je het wel.
Dus......suggesties welkom.
Hebbne jullie trouwens ook de beursstand van FPS bezocht?? Die van H4-flitslichten. Ook leuk bedacht.
Trees als je trouwens wat te weten komt over evt. akties van de R0force. Houd me ff op de hoogte, wil je ?

Groeten

Motorverhuur

trees | 03-03-2002 | 09:46 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Chris, ik heb net een mailtje gekregen van R-force dat je binnenkort de R-mail in je brievenbus kunt verwachten.
Groeten,

Trees

chr1s | 04-03-2002 | 22:47 uur | Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
Trees, ik heb helaas niet mijn mailadres aan hun verstrekt. Toen der tijd werd daar ook niet om gevraagd. Zou jij zo vriendelijk willen zijn mij dit door te mailen. Naar adres Hoe kan het ook anders : spykehaga@hotmail.com
Mijn dank voor de genomen moeite. En tot horens.

Groeten Chr1szie

trees | 08-03-2002 | 20:21 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Chrishaga, heb je mijn mail nog gekregen?
Gr,
Trees

chr1s | 09-03-2002 | 22:17 uur | Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
Trees,

helaas heb ik je mail niet in mijn box anngetroffen??? Juist mail adres gebruikt : spykehaga@hotmail.com

Alvast bedankt.
Groeten ChR1s

trees | 09-03-2002 | 22:35 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Chris, ik heb het mailtje nog een keer gestuurd. Belangrijkste daaruit was dat ik je moeilijk kon aanmelden bij de R-force omdat ik alleen je email adres heb en ze bij de YZF-R club niet alleen op een e-mail adres kunnen afgaan. Het lijkt me dan ook beter dat je zelf een mailtje stuurt.
Als je het nog niet ontvangen hebt, stuur mij dan maar een mailtje (anvk@zeelandnet.nl). Dan reply ik wel.

Advertentie

yamahayzf | 13-05-2002 | 21:31 uur | Reageer op dit bericht
Wie is yamahayzf
yamaha yzf r1
ZEG BESTE DENNIS,LIJKT HET JOU WEL VERSTANDIG OM ALS EERSTE MOTOR EEN R1 TE NEMEN??IK ZOU HET NIET DOEN ALS IK JOU WAS.JE RIJDT JE EIGEN DAN HARSTIKKE DOOD!WEET JE WEL HOEVEEL VERMOGEN ZO'N DING HEEFT?150 PK,EN DAS VEEL HOOR.
BEGIN DAN OP EEN 400 CC OF EEN 600CCTJE.
DAT IS NIET ZO SNEL,EN ZE ZIJN LEKKER LICHT.
DE GROETEN., YAMAHAYZF!

met vriendelyke groeten :
p s van sligtenhorst.

TK | 14-06-2002 | 16:41 uur | Reageer op dit bericht
Wie is TK
R 1
WWW.EXUP.NL WWW.EXUP.NL WWW.EXUP.NL WWWW.EXUP.NL WW.EXUP.NL WWW.EXUP.NL WWW.EXUP.NL

Bestaat al een jaartje of zo
TK5

chr1s | 23-07-2002 | 00:44 uur | Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
Hallo allemaal,

Wat een stilte op deze pagina. Ik ga ervan uit dat jullie allen lekker druk zijn met R1rijden!
Eindelijk weer een paar mooie dagen gehad, met heerlijke km's. Is er iemand nog naar Zolder geweest op de Kicxstart dag? Wat een Chaos was het daar!!

Axxel heb welke banden ( die nu inmiddels aanvervanging toe zijn??)heb jij uiteindelijk gemonteerd? De bats 010??

Trees ik heb je ff een mail gezonden via het andere adres.

Laat eens wat van julie horen!!
Fijne kilometers en tot ziens,
Groeten ChR1s

mvrgr. ChR1s

tellerma | 02-08-2002 | 21:58 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Ik moet binnekort mijn bandjes (voor en achter) vervangen. Wie heeft ervaring met de volgende banden: Bridgestone BT 20, BT 10 BT 012; Metzeler sportec m1. Welke is het meest geschikt. Rijstijl is sportief en ben binnenkort van plan een dagje op het circuit te rijden. Graatg reactie

Met vriendelijke groet

Theo Ellermann

trees | 02-08-2002 | 23:51 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Ha Theo,
Ik kan alleen maar spreken over de BT010 en vind dat een prima band. Geen onverwachte uitstapjes, je voelt goed aan wat ie doet.

Groeten,

Trees (die volgend weekend haar nieuwe zilver/grijze R1 op gaat halen.... ;-)))

Advertentie

tellerma | 03-08-2002 | 10:04 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Hee Trees
Alles nog steeds kits (moet wel met zo'n vooruitzicht.
Hoeveel Km heb je met die BT 10 gereden?

Met vriendelijke groet

Theo Ellermann

chr1s | 05-08-2002 | 21:49 uur | Reageer op dit bericht
Wie is chr1s
Yamie R1 '04
Hallo,

In middels ±4000 km ervaring met de BT010. Ben er heel tevreden over. Heeft inderdaad een perfecte feedback. Dus mijn keuze is inmiddels gemaakt.

De keuze van Trees een Grey/black R1 is ook een hele mooie. Wat een mzzl heb je als dat als volgende fiets hebt.
Ik hoor graag hoe dat rijdt tov je vorig R1

vriendelijke groeten ChR1s

trees | 06-08-2002 | 09:01 uur | Reageer op dit bericht
Wie is trees
Yamaha R1 ('02)
Met de BT010 heb ik 2 achterbanden en 1 voorband gereden.
Ben ook heel benieuwd naar de nieuwe R1. Heeft iemand nog goede tips voor het inrijden?

Trees

BBblades14 | 18-08-2002 | 16:15 uur | Reageer op dit bericht
Wie is BBblades14
yamaha R1

Dit bericht is gewijzigd door BBblades14 op 08-03-2003 @ 20:30

BBblades14 | 18-08-2002 | 16:20 uur | Reageer op dit bericht
Wie is BBblades14
yamaha R1
wat ik niet wist dat is dat een r1 verliest tegen suzuki gsx-r 1000 of gaat mijnne r1 minder snel ? (optrekken bedoel ik).
tegen porsche 911 ben ik gewonnen :o)

Don't challenge me
;o)

Dit bericht is gewijzigd door BBblades14 op 18-8-02 @ 4:30 PM

yamahayzf | 19-08-2002 | 16:33 uur | Reageer op dit bericht
Wie is yamahayzf
yamaha yzf r1
hallo bblade!! wat jij zegt dat klopt.ik zelf heb een nieuwe porsche gt 3 er uit gereden op de snelweg..dat was een makkie!!wat die suzuki betreft klopt ook,ik heb op de snelweg een klein wedstrijdje gehouden.we kwamen van het klaverblad af,en ik ging hem achterna!! alle twee in de 2e versnelling,en volgas.de suzuki won,hij liep iets weg,al is het niet veel!!!!!! tip: koop een compleet acrapovic uitlaatsysteem en je hebt 10 pk winst.dan houd je hem wel bij denk ik!!!!!!!
mazzel

paul

BBblades14 | 19-08-2002 | 18:47 uur | Reageer op dit bericht
Wie is BBblades14
yamaha R1
ik hoop dat ik ooit een R7 kan kopen ! :o)

Don't challenge me
;o)

yamahayzf | 19-08-2002 | 19:20 uur | Reageer op dit bericht
Wie is yamahayzf
yamaha yzf r1
das wel gezellig ja!! maar dan wel met een race kitje he?? als ik dat kon betalen........droom droom droom droom!!!!!! mazzel

paul

BBblades14 | 20-08-2002 | 13:24 uur | Reageer op dit bericht
Wie is BBblades14
yamaha R1
tegen welke snelheid rijden jullie op de autostrade als jullie nergens optijd moetten zijn ?

Don't challenge me
;o)

Dit bericht is gewijzigd door BBblades14 op 20-8-02 @ 1:44 PM

1 2

Reageer

Naam:  

Je reactie:

Smiley lijst
Klik op een smiley om deze in te voegen in je bericht.
:neutral: :smile: :cry: pirate :depressed :sad: huh?? xd tear :eek: :p :glasses:
:cool: :laugh: :evil: :embarrass :disappoin :wink: :razz: :rolleyes: :twisted: :mrgreen: :redface: :question:
xd :ack: :?: :ermm: :devious: :knockedou :pukey: :bored: :bandit: :kwijl: :arrow: :alien:
:angry: :tired: :angryfire :sleep: :hurt: :lol: :grin: :lick: :exclaim: :ohyeah: :idea: :biggrin:
:chinese:

Welke dag is het vandaag?
 Even geduld aub...
Vanwege spam is deze controle helaas nodig.
Als je lid wordt van BikeNet.nl kan je direct je bericht plaatsen.
Bovendien houden we je dan op de hoogte van nieuws en andere ontwikkelingen op motorgebied.