Bee-R34 | 25-10-2009 | 10:04 uur | Reageer op dit bericht
  Dus met 1500 - 2000 euro kom je wel aan een goede rijschool voor langere tijd? Heb zelf mn autorijbewijs binnen hetzelfde jaar nog behaald en heb gelukkig gebruikt gemaakt van de lange methode. Heb namelijk daardoor geen angst voor pekel, vries, harde regen en wind enzo xd wil het dan ook op die manier voor de motor doen

hydra196 | 25-10-2009 | 12:26 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Hoi Toedeloe,
Beetje rare vraag, vind je niet? Kan jou wel vertellen wat ik ooit, in 1980, kwijt was voor mijn rijbewijs maar dit lijkt mij geen helder beeld. Ik heb toen amper lessen gevolgd. Nog duidelijker, ik had in no time al m'n rijbewijzen bij elkaar. Een echte -'geboren'- motorrijder begint trouwens met z'n motorrijbewijs en niet met z'n autorijbewijs huh??
Sterkte ermee!

hydra196 | 25-10-2009 | 12:26 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Hoi Toedeloe:question:,
Beetje rare vraag, vind je niet? Kan jou wel vertellen wat ik ooit, in 1980, kwijt was voor mijn rijbewijs maar dit lijkt mij geen helder beeld. Ik heb toen amper lessen gevolgd. Nog duidelijker, ik had in no time al m'n rijbewijzen bij elkaar. Een echte -'geboren'- motorrijder begint trouwens met z'n motorrijbewijs en niet met z'n autorijbewijs huh??
Sterkte ermee!

Willem | 28-10-2009 | 20:57 uur | Reageer op dit bericht
  Hoi Thijster
Als je goedkoop je rijbewijs wilt halen ga dan naar Bart Smit en koop een motor met afstandbesturing. Je kassabon is dan je rijbewijs:p

Mike | 08-11-2009 | 21:26 uur | Reageer op dit bericht
  Morgen hoop ik m'n laatste examen te halen, 45jaar, 45 lessen totaal 2000 euries(hoop ik!)xd

Motorverhuur

Spartacus | 08-11-2009 | 21:32 uur | Reageer op dit bericht
  Ik hoop morgen m'n laatste examen te halen. 45 jaar, 45 lessen, 2000 euries lichter(hoop ik) xd

hydra196 | 09-11-2009 | 17:32 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
 Quote:
 Ik hoop morgen m'n laatste examen te halen. 45 jaar, 45 lessen, 2000 euries lichter(hoop ik) xd
En Spartacus, mogen we je feliciteren? Kreeg je inmiddels al periodekorting of zo? (geintje hoor, flauw.....sorry). Fijne avond!

Fred

hydra196 | 09-11-2009 | 17:34 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
 Quote:
 Morgen hoop ik m'n laatste examen te halen, 45jaar, 45 lessen totaal 2000 euries(hoop ik!)xd
Oh, Mike van 45 ook al, en is het gelukt? Mogen we je feliciteren? En jij, had jij ook periodekorting bedongen? Sorry.....ja, ***lig.......geintje hoor, niet bijten........
Fred

hydra196 | 09-11-2009 | 17:35 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
 Quote:
 Dus met 1500 - 2000 euro kom je wel aan een goede rijschool voor langere tijd? Heb zelf mn autorijbewijs binnen hetzelfde jaar nog behaald en heb gelukkig gebruikt gemaakt van de lange methode. Heb namelijk daardoor geen angst voor pekel, vries, harde regen en wind enzo xd wil het dan ook op die manier voor de motor doen
Was je daar dan bang voor, Bee? Dat zijn toch gewoon veel voorkomende weersomstandigheden in dit land? Volgens mij heeft dit dan weinig verband met hoe lang je lessen neemt. Natuurlijk hoef je het daar niet mee eens te zijn maar dat is mijn persoonlijke ervaring toch wel.
Fred

Repsol | 11-11-2009 | 15:11 uur | Reageer op dit bericht
  Tja wat was ik ook al weer kwijt? Ik dacht het grote bedrag van Fl.35,-- voor het examen..........:-) Je kon namelijk op het politie bureau een proefrijbewijs halen om te oefenen.........lol
Dat waren nog een tijden op je Suzuki T500.

Motorverhuur

Repsol | 11-11-2009 | 15:11 uur | Reageer op dit bericht
  Tja wat was ik ook al weer kwijt? Ik dacht het grote bedrag van Fl.35,-- voor het examen..........:-) Je kon namelijk op het politie bureau een proefrijbewijs halen om te oefenen.........lol
Dat waren nog een tijden op je Suzuki T500.

Hans | 12-11-2009 | 17:50 uur | Reageer op dit bericht
  Les met verstand jongen, als je rijstijl net zo wordt als deze ongeduldige eigenschap rij je niet lang. Ik ben het helemaal met Albert eens. Ik heb zelf bij veronica in Utrecht gelest. Alles in een keer gehaalds en dan zit je niet onder de 1000 euro. Denk er goed over na kerel, goedkoop is.... je weet wel huh??

Yammie | 13-11-2009 | 14:47 uur | Reageer op dit bericht
  Wat nou, betalen voor lessen, examen en rijbewijs ?
De pakkans is zó minimaal, dat je gewoon gaat rijden. Die ene bekeuring in de zeseneenhalf jaar heb je er zó uit ! !:p

hydra196 | 15-11-2009 | 23:45 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Lekkere sukkel ben jij...........Wil je wel eens horen als je iemand voor z'n klootjes rijdt.........dan piep je wel anders! Zeker een erg jonge(re) generatie waar we hier mee te maken hebben......?
 Quote:
 Wat nou, betalen voor lessen, examen en rijbewijs ? De pakkans is zó minimaal, dat je gewoon gaat rijden. Die ene bekeuring in de zeseneenhalf jaar heb je er zó uit ! !:p

Fred

Francie | 14-10-2010 | 19:38 uur | Reageer op dit bericht
  Motorrijbewijs gehaald in 22 lessen.
bij motorrijschool hoeze te `sHertogenbosch.
mijn leeftijd? 45 jaartjes.
Lesgeld per uur 45 eurotjes per 65 min.
maar de lessen waren eerder langer dan korter.
beetje lol maar meer gericht leren.
alle kleding was aanwezig, zelf laarzen.
Bij het tweede gedeelte, ( a. V.D.) kwam de snelweg pas aan de beurt. Ene ik ben dank zij deze lessen ook beter gaan auto rijden. Groetjes.

Motorverhuur

Henk | 14-10-2010 | 19:46 uur | Reageer op dit bericht
  Die Yammie mogen ze van mij best wel 2 jaar gevangenisstraf geven. En daarna nog 5 jaar in een opvoedings gesticht met normen van voor de oorlog en ook nog de normen die gelden in afganistan.
Wat een boef zeg. Je zal er maar een aanrijding mee krijgen want van verzekeringen heeft zoiets ook nog nooit gehoord denk ik??xd

RON | 24-11-2012 | 13:10 uur | Reageer op dit bericht
  Ik behaalde mijn A in één keer. Slechts 5 lessen had ik nodig... kosten nog geen 300 eurosmile

Japie | 12-10-2013 | 17:07 uur | Reageer op dit bericht
  Verhuis naar Saba, 5 lessen a 35 Us Dollar en klaar....:p

1 2  

Reageer

Naam:  

Je reactie:

Smiley lijst
Klik op een smiley om deze in te voegen in je bericht.
:neutral: :smile: :cry: pirate :depressed :sad: huh?? xd tear :eek: :p :glasses:
:cool: :laugh: :evil: :embarrass :disappoin :wink: :razz: :rolleyes: :twisted: :mrgreen: :redface: :question:
xd :ack: :?: :ermm: :devious: :knockedou :pukey: :bored: :bandit: :kwijl: :arrow: :alien:
:angry: :tired: :angryfire :sleep: :hurt: :lol: :grin: :lick: :exclaim: :ohyeah: :idea: :biggrin:
:chinese:

Welke dag is het vandaag?
 Even geduld aub...
Vanwege spam is deze controle helaas nodig.
Als je lid wordt van BikeNet.nl kan je direct je bericht plaatsen.
Bovendien houden we je dan op de hoogte van nieuws en andere ontwikkelingen op motorgebied.