pat666 | 13-07-2005 | 11:17 uur | Abonneer op dit bericht Zend dit bericht naar een kennis Reageer op dit bericht
Foto4
Honda CBR1000f
Ik heb zaterdag jl een motorongeluk gehad.
Door een mechanisch probleem ben ik de macht over het stuur verloren met een snelheid van rond de 100 km/h.
Ikzelf heb een aantal schaafwonden en een gebroken pink dus heb erg veel geluk gehad.
M'n rijbewijs is door de politie ingenomen en verstuurd naar het cbr te rijswijk.
Er is geen proces verbaal opgemaakt.
Mijn vraag is nu wat gaat het cbr met mn rijbewijs doen?
Zonder process verbaal kan het cbr weinig doen lijkt me of zie ik dit verkeerd??

mystic | 13-07-2005 | 12:07 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
kawasaki gpz 500 s
Jee, dat is niet niets zeg. Blij dat je er zo goed vanaf gekomen bent. Waarom is je rijbewijs ingenomen? Reed je te hard ofzo? Anders mogen ze dat toch nooit doen? Laat wel even weten hoe het afloopt he. Sterkte ondertussen.

greetz, Mystic

peter9255 | 13-07-2005 | 16:18 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Honda CBF1000S ABS
Jij hebt écht enorm veel mazzel gehad qua letsel gesproken. Waarom je rijbewijs ingenomen?? Was je snel ter plaatse iets aan de hoge kant of mocht je daar zo hard? Ik zie geen andere reden voor inname.

Sterkte met je pink!

Groeten en doe voorzichtig met deze verslaving!!!!!

Peter

koimaster | 13-07-2005 | 18:28 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
kawa 454 ltd li & xj 900f yamaha
dan heb je pech waarschijnlijk reed je of te hard of onverantwoordelijk dit betekend dat het cbr opnieuw gaat toetsen of je geschikt ben om een motorvoertuig(auto motor enz)te besturen dit kan zelfs via een zieleknijper het zal hetzelfde traject worden voor de alcoholmisdrijven

wie een vrouw of paard zoekt zonder kijfen diens bed of box zal altijd ledig blijven.

risk | 13-07-2005 | 18:52 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Er zal nog PV worden opgemaakt.
De mensen die je rijbewijs hebben ingenomen hebben getwijfeld aan je vermogen een motorfiets te besturen. Dit zal nog wel onderbouwd moeten worden!

Niet te veel paniek. Probeer in ieder geval contact te leggen met de politie en vraag daar waarom ze je rijbewijs hebben ingenomen!

Stond er niet nog iets voor je "open" of iets dergelijks??

In ieder geval succes met het herstel!

gr Remko

pat666 | 13-07-2005 | 19:00 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Honda CBR1000f
Waar het ongeluk gebeurd is gold een max snelheid van 80 km/h.
Er stonden bijna geen remsporen van mij omdat ik bijna niet geremd heb, enkel nog in een uiterste poging een ruk aan me stuur heb gegeven, het gebeurde namelijk in een flauwe bocht.
Mn broer is/was getuige want die reed vlak achter me (op de rechterbaan, ik had de linker), en die heeft verklaard dat er een mechanisch probleem aan ten grondslag lag, wat dus ook zo was!
Ikzelf hoef geen verklaring meer te komen afleggen, en dat vind ik ook een beetje vreemd.
Bedankt voor de reacties alvast!

Advertentie

PASO999 | 13-07-2005 | 20:45 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
BMW R1100R
 Quote:
 met een fzr met 120 de bocht in gaan bij plaspoelpolder
De snelheid viel dus nog mee. Veel sterkte met het herstel en de restauratie.

Boxergroet 'Ronald'
Riding for AFRICA 2005

risk | 13-07-2005 | 21:44 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Over wat voor "mechanisch probleem" denk je het te hebben???

gr Remko

koimaster | 13-07-2005 | 22:27 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
met een fzr met 120 de bocht in gaan bij plaspoelpolder
tja daar woon ik 100 meter vanaf en ben zeer goed bekend met de situatie aldaar .het is zo dat er daar veel geracet wordt door de heren motorrijders er is van alles gadaan om die behaalde snelheden in te dammen ook dmv rijbaanafscheiding en snelheids borden het was is namelijk een leuk circuittje met zowel links en rechtomgaande bochten en weer terug via knooppunt ypenburg ik ben bang dat het buro churchillaan (politie haaglanden) dus het nu echt zat waren en een voorbeeld willen stellen en eerlijk gezegt zag ik dat al een tijdje aankomen want links en recht al het verkeer inhalen vluchtstroken pakken zowel links als rechts op knooppunt ypenburg rodelichten negeren enzenz laten we eerlijk zijn dat er daar op een willikeurige zondag nog geen doden zijn gevallen verbaast mij als het zonnetje schijnt staan er wel zo,n 50 motoren en die racen dan tegen elkaar met alle risico,s van dien

wie een vrouw of paard zoekt zonder kijfen diens bed of box zal altijd ledig blijven.

pat666 | 14-07-2005 | 12:31 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Honda CBR1000f
Het ongeluk is niet gebeurd hier in den haag bij plaspoelpolder maar ergens in rdam. Ik Had een scheur in mn uitlaat zitten, en die was dichtgestopt met speciaal spul daarvoor, zodat ik mn motor nog wel kon gebruiken. De afspraak om een nieuwe uitlaat eronder te zetten was al gemaakt! Waarschijnlijk heb ik deze prop eronder vandaangeblazen en ben daar zodanig van geschrokken dat ik achter me naar de uitlaat heb gekeken of hij er niet onder vandaan was gevallen.
Mn broer reed achter me en zag een roetwolk van een meter of 2 onder mn fiets vandaan komen.

Mazzia | 14-07-2005 | 12:43 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
BMW R850R
 Quote:
 tja daar woon ik 100 meter vanaf
Dan woon je vlakbij waar ik werk!
Het bedrijf waar ik werk staat aan de PC Boutenslaan. smile

Liking what you do is happiness, doing what you like is freedom!

risk | 14-07-2005 | 12:50 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Dan ben je dus niet gevallen door een mechanisch defect!!!

Een stuur wat vastslaat, een brekende ketting, wielen die er onder vandaan donderen zijn mechanische defecten.

Je bent onderuit gegaan door een rijders fout......

gr Remko

koimaster | 14-07-2005 | 14:10 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Het bedrijf waar ik werk staat aan de PC Boutenslaan.
klopt ook jij rijd waarschijnlijk via de plaspoel naar huis

Mazzia | 14-07-2005 | 15:29 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
BMW R850R
 Quote:
 klopt ook jij rijd waarschijnlijk via de plaspoel naar huis

Jep, dus als jij zo op je balkon/in je tuin zit en een zwarte (naakte) BMW voorbij ziet komen dan ben ik dat (niet naakt :wink:)!

Liking what you do is happiness, doing what you like is freedom!

koimaster | 14-07-2005 | 15:51 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
ik zit voorbij de afslag plaspoel hoor ik zit tussen de afslag en het politieburo in maar je mag hier naakt langsrijden hoor =)

PeterStolk | 03-08-2005 | 10:24 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Suzuki GSX 1100G
is er al wat nieuws?? ben benieuwd of je nu al weet warom je papiertje is ingenomen en misschien heb je hem inmiddels retour??
heeft je fiets eigenlijk erg te lijden gehad??(ook nie onbelangrijk)

groeten Peter

Advertentie

pat666 | 03-08-2005 | 13:22 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Honda CBR1000f
nee er is helaas nog steeds niets bekend. Heb al een aantal keer contact gezocht met de politie.
Maar zolang de dienstdoende agent niet terug is van vakantie willen hun er niets over zeggen. Ook het cbr al eninge keren gebeld maar die hebben nog niets ontvangen!
We gaan nu de 4e week in dus als het goed is moet er nu snel duidelijkheid komen!
Ik zal het hier posten als ik wat weet!

Boefke | 06-08-2005 | 03:29 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Boefke
Suzuki GSXR 1100 (W)
Schandalig...........
Maar jah dat zijn we inmiddels wel gewend van de politie.........

Als je Rijbewijs door de politie in beslag wordt geneomen hoor je volgens mij binnen 10 dagen uitsluitsel te krijgen van de officier van justitie.
De reden dat de diensdoende agent met vakantie is lijkt mij niet echt geldige reden om zonder opgave van reden je rijbewijs in beslag te nemen.

Ik adviseer dan ook hier werk van te maken.
Je verzekering en wegenbelasting loopt door, je ondervindt hinder van het feit dat je het rijbewijs niet kan gebruiken. AANKLAGEN DUS!!!

Niets te maren, aan de schandpaal met die WOUTEN.

Indien je je rijbewijs terug krijgt wordt het hele verhaal waarschijnlijk afgedaan met één of andere ***smoes..... Niet mee akoord gaan.
jij wordt momenteel behandeld op een manier waarop de politie in Nederland in ieder geval NIET hoort te handelen.....

Ik heb al vaker van dit soort lambalpraktijken gehoord en helaas zullen we dit in de toekomst waarschijnlijk nog vaker meemaken.

ik hoop dat de zaak met een sisser afloopt maar op deze manier wordt jou een deel van het motorseizoen ontnomen.

Succes en sterkte!

Boef (gewezen politievriend)
GSXR 1100 (W)streetfighter
XS650 Yammy caféracer

Biertje?

Boef

Boefke | 06-08-2005 | 03:30 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Boefke
Suzuki GSXR 1100 (W)
Hier gaat mijn zus dus van uit d'r snee druppelen.

Ik zie dat het vrouwlijk geslachtsdeel op dit forum niet is toegstaan.
Jammer, het zet zoveel kracht bij. eigenlijk best hypocriet, maar goed.

In de vorige post in deze topic hoort er dus Kilo Utrecht Tango te staan i.p.v. ***.

Indien dit een religieus forum is ff melden dan trek ik mij direct terug want daar wil ik niets mee te maken hebben.............

Boef

Geen geloof
155PK and rising
af toe best lief!

Biertje?

Boef

ikuzus | 06-08-2005 | 13:59 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Suzuki GSX 750 ES
God zei: laat de kinderen tot mij komen en daar bedoelde hij ook de boefjes mee =)

En om on topic te blijven, ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt want zonder rijbewijs is de wereld wel heel erg klein.
Succes en sterkte.

Suzuki the best there is,
ikuzus

gost | 06-08-2005 | 15:21 uur | Reageer op dit bericht
Wie is gost
Transalp
 Quote:
 ...Kilo Utrecht Tango...
Als je dan toch op die toer gaat, doe het dan goed!!

...Kilo Uniform Tango...

Advertentie

PeterStolk | 25-12-2005 | 10:18 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Suzuki GSX 1100G
Hoi Pat, is er al nieuws ik neem aan dat je je rijbewijs inmiddels wel terug hebt of niet?? hoor graag van je hoe het is afgelopen!
groeten Peter

PMaas | 18-05-2006 | 23:21 uur | Reageer op dit bericht
Wie is PMaas
Jongens,
in gevallen dat de politie twijfelt aan de rijvaardigheid van een bestuurder kan deze het rijbewijs innemen en opsturen naar het CBR. Een proces-verbaal is daar niet voor nodig, wel een schriftelijke relaas van wat er is gebeurd en waarom het rijbewijs werd ingenomen. Het CBR bekijkt eerst of ze de zaak in behandeling gaan nemen, dat kan inderdaad uiteindelijk zelfs uitmonden in een gesprek met een psychiater. Eind van het liedje zou zelfs het rijbewijs ongeldig kunnen worden verklaard.

Alleen bij een hoge snelheidsoverschreiding, 50 km of meer, of in geval van alcoholmisbruik wordt een officier van justie in de zaak betrokken. Dat is hier dus niet het geval.

Waarom hier vanuit de politie zo krampachtig op wordt gereageerd snap ik ook niet, nergens voor nodig. Het is wit of zwart, en niet grijs.

Hoop dat je snel je roze papiertje weer terug krijgt, want dit duurt wel erg lang zo!
vrgr
Masu
Your Name

Suuz | 19-05-2006 | 12:50 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Honda CBR600 F & Suzuki GS750 & DL650
 Quote:
 PMaas 18-05-2006 @ 23:21 :want dit duurt wel erg lang zo!
Tja, aangezien het bericht voor jou gepost is op 25-12-2005 denk ik dat Pat666 onderhand wel duidelijkheid heeft.....Motorrijden is livin' your dream!!!

Suuz | 19-05-2006 | 12:50 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Honda CBR600 F & Suzuki GS750 & DL650
 Quote:
 PMaas 18-05-2006 @ 23:21 :want dit duurt wel erg lang zo!
Tja, aangezien het bericht voor jou gepost is op 25-12-2005 denk ik dat Pat666 onderhand wel duidelijkheid heeft.....Motorrijden is livin' your dream!!!

pat666 | 19-05-2006 | 14:04 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Honda CBR1000f
ik heb mn rijbewijs idd allang weer terug, we zijn inmiddels zelfs al weer 2 motoren verder.

Heb rijbewijs terug gekregen zonder verdere maatregelen, dus is met een sisser afgelopen!

Ben nu eigenaar van een honda cbr1000f

Reageer

Naam:  

Je reactie:

Smiley lijst
Klik op een smiley om deze in te voegen in je bericht.
:neutral: :smile: :cry: pirate :depressed :sad: huh?? xd tear :eek: :p :glasses:
:cool: :laugh: :evil: :embarrass :disappoin :wink: :razz: :rolleyes: :twisted: :mrgreen: :redface: :question:
xd :ack: :?: :ermm: :devious: :knockedou :pukey: :bored: :bandit: :kwijl: :arrow: :alien:
:angry: :tired: :angryfire :sleep: :hurt: :lol: :grin: :lick: :exclaim: :ohyeah: :idea: :biggrin:
:chinese:

Welke dag is het vandaag?
 Even geduld aub...
Vanwege spam is deze controle helaas nodig.
Als je lid wordt van BikeNet.nl kan je direct je bericht plaatsen.
Bovendien houden we je dan op de hoogte van nieuws en andere ontwikkelingen op motorgebied.