pieter1400 | 08-06-2011 | 20:43 uur | Abonneer op dit bericht Zend dit bericht naar een kennis Reageer op dit bericht
Foto4
Suzuki Intruder VS 1400
Antie verbod op motorevents is een hyves in oprichting de bedoeling is simpel
wij willen gewoon kunnen genieten van het motor rijden en van de motor events.
Kijk en word lid . http://avome.hyves.nl

gr piet

MvG Piet

GroteSmurf | 09-06-2011 | 10:07 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Nu op een Bandit 1200 S
Hoezo verbod op motor events?,
Welke worden er dan verboden?
Volgens mij worden er in het hele lang genoeg events georganiseerd die gewoon door gaan

pieter1400 | 09-06-2011 | 19:49 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Suzuki Intruder VS 1400
 Quote:
 Hoezo verbod op motor events?, Welke worden er dan verboden? Volgens mij worden er in het hele lang genoeg events georganiseerd die gewoon door gaan
In smurfen land is geen tv en heb je geen kranten, sorry was een inkoppertje
Er zijn een aantal afgelast op verzoek van de politie , ook zijn er een aantal geanuleerd met geen aanwijzbare reden
De reden van de afgelaste events is dat men aanwijzingen heeft dat er gelazer komt onder 2 grote motorclubs
die hoogstwaarschijnlijk deze events aandoen.
Naar de reden van de geanuleerde events kunnen we alleen maar raden.

De 2e heb je geen grip op , de 1e blijkbaar ook niet maar daar heb ik, en vele met mij moeite mee, niet dat ik het graag zie maar desnoods moet jus***ie er maar een hek omheen zetten met een vloot ME erachter , belachelijk natuurlijk.
Maar bij voetbal gebeurd dat wel , wij willen gewoon kunnen genieten van een event maar door omstandigheden van buiten af worden die events dus afgelast.

MvG Piet

STXrider | 10-06-2011 | 19:27 uur | Reageer op dit bericht
  Met dank aan al die dronken / snuivers mafkezen (houlligans) die het nodig vonden om er een zooitje van te maken....cry

STXrider | 10-06-2011 | 19:32 uur | Reageer op dit bericht
  Ik bedoel daarmee het event in Hoek van Holland!

mario38 | 10-06-2011 | 22:34 uur | Reageer op dit bericht
  Helaas zijn de berichten niet positief, door ons falende politie apparaat (de boel zo opblazen) is er weer een nieuwe groep de klos.

Ik baal er ook flink van en het belachelijke is dat deze 2 groepen elkaar toch wel weten te treffen, daar is geen HD dag voor nodig.
Zondag 12 juni is in oudewater een leuke dag die notabene begint bij 1 van de groepen in Gouda waar men zo bang voor is.

Op motormaatje kun je je opgeven voor het korte ritje van 1 van de chapters naar de braderie in oudewater.
Ik zou zeggen geef je op rij je rit en geef een teken af aan de politiek en de Politie dat ze niet zoveel last van paniekaanvallen moeten hebben.

Advertentie

Reageer

Naam:  

Je reactie:

Smiley lijst
Klik op een smiley om deze in te voegen in je bericht.
:neutral: :smile: :cry: pirate :depressed :sad: huh?? xd tear :eek: :p :glasses:
:cool: :laugh: :evil: :embarrass :disappoin :wink: :razz: :rolleyes: :twisted: :mrgreen: :redface: :question:
xd :ack: :?: :ermm: :devious: :knockedou :pukey: :bored: :bandit: :kwijl: :arrow: :alien:
:angry: :tired: :angryfire :sleep: :hurt: :lol: :grin: :lick: :exclaim: :ohyeah: :idea: :biggrin:
:chinese:

Welke dag is het vandaag?
 Even geduld aub...
Vanwege spam is deze controle helaas nodig.
Als je lid wordt van BikeNet.nl kan je direct je bericht plaatsen.
Bovendien houden we je dan op de hoogte van nieuws en andere ontwikkelingen op motorgebied.