desmoduci | 03-05-2003 | 23:20 uur | Abonneer op dit bericht Zend dit bericht naar een kennis Reageer op dit bericht
Foto4
euh....ouwe belastingvrije kever
Wie heeft er een opvouwbare (ja, die bestaan) motortrailer te koop,geschikt voor 1 motor.
Geen kneus en geen eigen bouw.

keep good times rolling
groeten thijs

risk | 04-05-2003 | 09:37 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Zoek je uit voorzorg een trailer of vind je dat je motor geen lange stukken aan kan? Je schijnt immers Ducati te rijden en dan is een paraat thuisfront met trailer altijd handig!! Slimme zet zo'n trailer......

geintje

Sterkte er mee.

Ik geef onmiddelijk toe dat er weinig mooier is als een Duc en er zeker geen jap beter stuurt dan een Duc, maar het blijft wel Duc!!

Be carefull!

Dit bericht is gewijzigd door risk op 08-05-2003 @ 9:09

desmoduci | 05-05-2003 | 18:58 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Haha grapjas, Nee hij is bedoeld voor de vakantie's in het buitenland, je kunt op zo'n duc weinig meenemen. ik zie me al rijden met topkoffers en meer van die rotzooi.

Maar,bedankt voor je reactie, altijd leuk !!!

keep good times rolling
groeten thijs

haas | 06-05-2003 | 08:11 uur | Reageer op dit bericht
Wie is haas
GSX 750 F
Mijn zwager heeft ook een Duc, die wij gekscherend de Stukgaatie of Daarstaatie noemen....smile
Maar inderdaad koffers etc. ontsieren het geheel toch enigzins!

Groetjes, Barbara

desmoduci | 06-05-2003 | 18:39 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Beste Barbara,
jullie kunnen zeggen wat je wil over je zwager,
maar smaak wat betreft motoren heeft ie wel.
Enne mischien moet je die duc eens proberen, 99'99% kans dat je eraan verslaafd raakt.
Eens een Duc altijd een Duc.

keep good times rolling
groeten thijs

risk | 06-05-2003 | 19:34 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Nou, eens een Duc altijd een Duc....Als je, zoals veel motor rijders, iedere dag moet rijden, dan zijn er zeer veel, betrouwbare, alternatieven. Dnjepr en Ural staan dan toch ruim genoteerd boven Ducati en H.D.!!!!!

De Duc heeft karakter en een aantal goede eigenschappen, zolang ze rijden dan (ben benieuwd naar de All- Road van Ducati) Een H.D. glimt, is log en lelijk en maakt lawaai.
De meeste Jappen starten, rijden en doen waar ze voor gemaakt zijn. Probleemloos op twee wielen leuke dingen doen. En dat zonder belachelijke onderhouds kosten!!

Be carefull!

Advertentie

desmoduci | 06-05-2003 | 19:58 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Beste Risk,
Een Duc is pure passie, net als mooie vrouwen of een Ferrari en ja die kosten soms geld.
Die Jappen waar jij waarschijnlijk op rijdt is net als m'n buurvrouw Van 57 jaar of als een opel kaddet van m'n opa. Ik bedoel niet zo bijzonder en een fiets van de grijze meut.
Geef mij maar m'n passionele, oorstrelende oogverblindende,m'n hart overdoenslaande bloedmooie, suppergeile DUCATI !!!

keep good times rolling
groeten thijs

desmoduci | 06-05-2003 | 20:10 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Maar ik vroeg eigenlijk naar een motortrailer !
haha

keep good times rolling
groeten thijs

risk | 06-05-2003 | 20:46 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Nog effe over die trailer, ik heb zo'n ding laatst nog ergens gezien. Lijkt een beetje op een dolly waar ze auto's op meenemen!! Ik hou mijn ogen open.

p.s. hoe weet jij hoe de buurvrouw van 57 rijdt?? En dan toch niet in de Kadett van Opa he!

Be carefull!

cbr1000f | 06-05-2003 | 21:28 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
HONDA CBR 1000f
zeg thijs..... het kan nog simpeler!!!
koop gewoon de duc van die belg, je weet wel die zelfs onder de auto past!!! ziet er toch spannender uit dan zo`n haringkar achter je auto?

groetjes werner (ff zonder gein als ik wat tegenkom hoor je het!)

desmoduci | 06-05-2003 | 21:45 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Beste Risk,
ik weet niet of je buurvrouw motorrijdt, maar het was een vergelijking met een jap-fiets net als de kaddet van opa. Maar mischien rijdt buuf wel met/op opa ? :wink:

keep good times rolling
groeten thijs

desmoduci | 06-05-2003 | 21:51 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
beste cbr1000f,

Wat een tranentrekkende foto he !!!
Als ik die duc op die foto zou kopen moet ik ook die kaddet kopen. Dat loopt aardig in de papieren.
Mischien wil jij me helpen met de financiering ?

keep good times rolling
groeten thijs

cbr1000f | 07-05-2003 | 19:33 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
HONDA CBR 1000f
beste thijs

je hebt het er al over gehad, ik droom van een ducati 999, maar het blijft bij dromen!!
omdat ik gewoon op een jappie rijd, hou ik iedere maand wel wat euro`s over!!dus mocht het zover komen, kunnen we altijd praten over in ieder geval een bijdrage voor het kadetje!
die opvouwduc.... das een heel ander verhaal, mijn auto is namelijk nog lager dan die kadet dus dat past nooit!!!

groetjes werner

risk | 07-05-2003 | 19:48 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Dus als ik het goed begrijp heb je met een jap de centen voor een minitrailer, maar heb je zo'n ding niet nodig. En met een Duc....je snapt hem al!! Zijn er geen trailers waarmee je een Duc en een Kadett kunt meenemen?? Ze zijn volgens die foto redelijk compatibel!!

Ik laat wat horen als ik een opblaas trailer tegenkom. Is opvouwbaar ook goed??

Be carefull!

desmoduci | 07-05-2003 | 21:31 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Risk en cbr100f,

Ik heb jullie wel door jullie zitte me te stangen, maar mij krijg je toch nie gek!!! (nanananaaaaaaaaaaa, dikke #U# 3 bier )
Mijn liefde voor ducati is GROOOOTS,dus voor mij geen jappie.
Maare maak jullie jezelf nuttig en help mij op zoek naar een motortrailer !!!

Nou vrienden, ik hoor het wel weer van jullie

keep good times rolling
groeten thijs

risk | 07-05-2003 | 22:09 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Je geeft het zelf al aan.
De twee sterke punten van Ducati!!!

Be carefull!

Motorverhuur

desmoduci | 07-05-2003 | 22:11 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Ha risk,
Ja veel vrouwen vinden hem ook wel leuk en willen
wel achterop, maar dat licht niet alleen aan de duc!
Maar heb je al een motortrailer voor me gevonden ?

keep good times rolling
groeten thijs

risk | 07-05-2003 | 22:16 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Ik had het niet over de Duc!!!!!!!!!!

Maar ik hou mijn ogen open en kijk uit naar een trailer!!

Be carefull!

Dit bericht is gewijzigd door risk op 07-05-2003 @ 22:18

Rommie67 | 08-05-2003 | 10:38 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Honda XL1000V Varadero
Duc,ik heb ze vorig jaar te koop zien staan bij safe motors amsterdam.Ik weet niet of ze ze nog steeds verkopen maar je kunt ze wellicht ff bellen.Ze stonden trouwens ook in Utrecht op de beurs,ik weet alleen het merk/fabriek niet meer.ps ik hou van japans eten/auto,s/motors/tv/geluidinstallaties etc.

Als je valt dan leg je
Grtn
Rommie

cbr1000f | 08-05-2003 | 19:05 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
HONDA CBR 1000f
vindt ik net een 2ehands opvouwbare motortrailer voor je op marktplaats...... wordt de advertentie eruitgehaald!!!!
vond wel een site voor je die nieuwe maakt, weet niet of je hem al kent, maar adres is www.foldycar.nl.
dus je ziet het thijs, we proberen je echt te helpen hoor en niet te stangen!! (op de een of andere manier werken bij mij die smiley`s niet want anders stond het hier vol hahahahaha)

in ieder geval suc6 groetjes werner

desmoduci | 08-05-2003 | 20:51 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Ha die cbr 1000f,

Ik ga die website direct proberen, bedankt voor de tip.
Als je smilies wil gebruiken , tik dan de tekens in die voor de desbetreffende smilie staan.smile

keep good times rolling
groeten thijs

Advertentie

risk | 09-05-2003 | 17:50 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
www.vanvossen.nl

Misschien is dit wat voor je!! Ik zei je toch al dat er opblaas trailers waren!

Je wordt dan misschien op de gebreken van een Duc gewezen, maar dat betekend nog niet dat we niet meeleven!!!

En je zal zo'n ding maar nodig hebben!

Be carefull!

desmoduci | 09-05-2003 | 19:51 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Ha Risk,
Leuke website; www.vanvossen , maar die dingen zijn nieuw wel erg duur, iemand mischien een 2e handsje ?
Toch ben ik ook wel weer blij dat je toch wel met me meeleeft, we hebben tenslotte dezelfde hobby!
Maare de noodzaak v/e trailer ligt niet aan gebrekkige betrouwbaarheid zoals velen van jullie beweren.

keep good times rolling
groeten thijs

cbr1000f | 09-05-2003 | 20:05 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
HONDA CBR 1000f
dat zal best thijs, maar je hapt zo lekker hahahaha, ik denk dat een gesprekje met de buurman weer geen kwaad kan???smilesmile, en uiteraard blijven we op zoek voor een trailer al is het maar om je op te halen bij dat geliefde duitse circuit van je!!!=

groetjes werner

risk | 09-05-2003 | 20:09 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Ja Ja

Be carefull!

desmoduci | 10-05-2003 | 18:34 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Grapjassen zijn jullie!

keep good times rolling
groeten thijs

risk | 13-05-2003 | 16:57 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Wat doe je trouwens moeilijk over een trailer! Brei 2 van die pocket bikes aan je Duc, trekstang er tussen en gaan!! Op de plaats van bestemming gooi je die pocketbikes in je rugzak, ga je lekker een rondje sturen en als de nood aan de man komt kun je op zo'n minibike weer naar huis!!
Briljant opgelost toch??

;-)

En even tussendoor, Noord Holland-Noord is mijn werkgebied, goeie kans dat we elkaar nog wel eens treffen!

Be carefull!

desmoduci | 13-05-2003 | 17:21 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Mischien ga ik je nog wel voorbij op de pocket-bike !
En als ik de pocket-bikes in m'n rugzak stop waar laat ik dan de trekstang ? Geen goede optie dus,ga je nog wel effe verder met zoeken naar een echte, een opvouwbare ! :wink:

keep good times rolling
groeten thijs

Damp | 13-05-2003 | 22:37 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Damp
Yamaha XJ600S Diversion
Pas op voor de desmoduci op de pocketbike, zo'n laag bij de gronds monster rijd je van de sokken als je niet uitkijkt. Demoduci, zet er even zo'n kinderfiets vlaggetje op, dan val je tenminste op tussen alle japanse motoren.
En ik wil geen spagettie of rijzende-zon motor, ik wil een stif-upper-lip motor!

Maar zonder gekheid, Titan in het Friese Jelsum (bekend van de Titan aanhangers) schijnt ook zoiets te maken. Je zult moeten bellen of mailen, want ik heb geen site kunnen vinden (ook niet al te hard naar gezocht overigens). Ik reken er op dat je voldoende internet-kennis hebt om dat zelf te kunnen regelen.

Denk je om wel om het rode gebied van je toerenteller?, als de naald daar niet komt, leeft het blok van je duc langer (zegt men)

Groeten
Damp

Niet dampen, rijden!

desmoduci | 13-05-2003 | 22:45 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Ik ga het uitzoeken, damp
De duc leeft altijd en als de naald in het rooie komt is het helemaal feest!

ps: wat is een stif-upper-lip motor ?
vast een domme vraag, maar toch.

keep good times rolling
groeten thijs

risk | 13-05-2003 | 22:53 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Volgens mij heeft een stuf upper lip iets met Engelse fietsen te maken!
Damp, ik vind een Tiger ook een wereldfiets. Recht op zitten en buiten om super-sports voorbij rijden!!

Be carefull!

Advertentie

desmoduci | 13-05-2003 | 22:56 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
ik ben nog nooit voorbij gereden door een Tiger, alleen als ik effe moest tanken.

keep good times rolling
groeten thijs

Damp | 13-05-2003 | 23:07 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Damp
Yamaha XJ600S Diversion
Ja ok, die Tiger, dat zal wel, ik zat zelf meer aan een TT600 of een Daytona te denken, die kan ik mischien betalen, en nog veel belangerijker voorlopig, onder controle houden. Je mag nl niet vergeten dat ik op dit moment zelfs mijn A-tje nog niet heb. Bovendien, als jullie zowel een duc als een jap niets vinden, en ik wil geen Amerikaan, ja dan blijft er maar 1 land over. Juist stelletje elkaar vliegen afvangende slimmerikken, Engeland.
Zal ik ff een apart item opstarten waar jullie je gan kunnen gaan, dan weet ik dat ik als ik wil laggen dat ik daar moet gaan kijken.

Oh en eh, desmoduci, ik rijd in mijn Astra diesel iedere motorrijder die ik tegenkom voorbij, en jou dus ook. Denk daar maar eens over na.

Groeten
Damp

Niet dampen, rijden!

desmoduci | 13-05-2003 | 23:12 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
POoooooeeeeeeehhaaaaaa een astra, sneller dan een duc!!!!! Daar moet zelfs Risk om lachen denk ik.
Maar dat wil ik met alle plezier een keer proberen!
Die nieuwe Daytona is idd erg mooi, maar lang geen duc natuurlijk, denk jij daar maar eens over na!

keep good times rolling
groeten thijs

Dit bericht is gewijzigd door desmoduci op 13-05-2003 @ 23:20

Damp | 13-05-2003 | 23:25 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Damp
Yamaha XJ600S Diversion
Desmoduci, lees nou eens goed, dat ene zinnetje. Dan ga je naar bed en slaap je er een nachtje over. Als je dan nog niet snapt wat er precies staat, dan kan Risk je mischien helpen, zo niet, dan moet je het maar even zeggen. Dan vertel ik je wel waarom dat ene zinnetje waar is.

Wel te rusten.
Damp

Niet dampen, rijden!

risk | 13-05-2003 | 23:27 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Ho even, ik rij op alles waar wielen onder zitten, desnoods een pocket bike. Italiaans, Frans, Engels, Duits, Japans, noem het maar op. Als het moet zelfs op (dit gaat pijn doen) een H.D.!! Als Buell er maar aan heeft zitten klooien. Ik heb nog wel een klein beetje principes!!

Dat 25kW gedoe is even afzien, maar je kunt in die paar jaar wel leren gooien en smijten. Met 80kW, en meer, op het achterwiel is toch even wennen!!

En Thijs, nu wordt je weer getipt over een trailertje, dus niet meer zeuren!!

;-)

Be carefull!

desmoduci | 13-05-2003 | 23:51 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
damp, ik snap het, je bedoelt tegenliggers haha, had het niet gezien, idd ik ga maar effe snurken, dan ben ik morgen weer scherp.

keep good times rolling
groeten thijs

risk | 04-06-2003 | 19:30 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Sorry, nog steeds niets gevonden!!
Misschien scheelt het als ik ga zoeken!!

Hoe hou je een Topic levend??
Juist.

Be carefull!
Remko

desmoduci | 04-06-2003 | 20:11 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
JAAAAAAA, mischien lukt het als je zoekt !!!!!!

keep good times rolling
groeten thijs

Siets | 21-06-2003 | 22:24 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Siets
Kawasaki Zephyr 550
Hoi Thij,

Misschien dat je hier iets aan hebt. Op de site van safemotors (www.safemotors.nl) staat bij producten een opvouwbare aanhanger te koop.

Succes ermee.

groetjes Sietske

risk | 21-06-2003 | 22:54 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Sietske, heel fijn dat je meeleeft, maar dat is Thijs allemaal veel te duur. smile

De zoekopdracht moet eigenlijk zijn; Opvouwbare motortrailer gezocht. Geld toe geen bezwaar!!!

;-)

Blijf op 2 wielen!

Remko

Dit bericht is gewijzigd door risk op 22-06-2003 @ 9:55

desmoduci | 22-06-2003 | 16:04 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Idd Siets zoiets zoek ik, maar dan een 2e handsje.
Ja, Risk het leven is al duur genoeg, door mensen die als werk/hobby laseren hebben of liever een filmrolletje in een gatsie stoppen dan in hun eigen camera :wink:

keep good times rolling
groeten thijs

Siets | 27-06-2003 | 19:21 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Siets
Kawasaki Zephyr 550
Kijk eens op www.h-schuring.nl , deze site kwam ik toevallig tegen bij het surfen. Hij verkoop ook 2e handsjes.

groetjes Sietske

Dit bericht is gewijzigd door Siets op 27-06-2003 @ 22:29

desmoduci | 27-06-2003 | 22:09 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Klopt de site wel, m'n browser/server(hoe dat ook moge heten)pakt hem niet!
ben wel nieuwschierig

keep good times rolling
groeten thijs

Siets | 27-06-2003 | 22:29 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Siets
Kawasaki Zephyr 550
jawel, klopt helemaal.
Kopieer 'm en plak 'm op je adresregel (wel zonder komma aan't einde!!!).

Succes
Sietske

desmoduci | 27-06-2003 | 22:38 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
idd het klopt, maar helaas dit zijn motor aanhangers en ik zoek een motortrailer.
maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

keep good times rolling
groeten thijs

Advertentie

Smurfke | 28-06-2003 | 08:28 uur | Reageer op dit bericht

Vraag op 30 aug bij safe ff of ze nog een 2e handsje hebben staan,je komt er toch

Doei Doei,het smurfke

desmoduci | 28-06-2003 | 21:55 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
lijkt me een goed plan ! smile

keep good times rolling
groeten thijs

Smurfke | 01-07-2003 | 20:55 uur | Reageer op dit bericht

Hoi desmo,is deze niet wat voor jouw dan.Hij staat te koop bij hpmotoren in eemnes.
http://www.hpmotoren.nl
Onder accessoires
Aanhanger;Voldy Car
Bijzonderheden;Geheel inklapbaar, bj 2001, in nieuwstaat!!!
Prijs;475 €

Doei Doei,het smurfke

desmoduci | 01-07-2003 | 22:12 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
ha smurfke, de foldy car is wel wat voor mij, maar deze is voor twee motoren. Er is ook een foldy car voor een motor en daar ben ik naar op zoek (nieuwprijs +-275 euro)
Ik zoek dan weer een 2e handsje, dat scheelt hoop ik weer .
maar bedankt voor de tip !!!!

keep good times rolling
groeten thijs

1 2

Verwijder dit bericht. (Alleen voor Eigenaren)

Reageer

Naam:  

Je reactie:

Smiley lijst
Klik op een smiley om deze in te voegen in je bericht.
:neutral: :smile: :cry: pirate :depressed :sad: huh?? xd tear :eek: :p :glasses:
:cool: :laugh: :evil: :embarrass :disappoin :wink: :razz: :rolleyes: :twisted: :mrgreen: :redface: :question:
xd :ack: :?: :ermm: :devious: :knockedou :pukey: :bored: :bandit: :kwijl: :arrow: :alien:
:angry: :tired: :angryfire :sleep: :hurt: :lol: :grin: :lick: :exclaim: :ohyeah: :idea: :biggrin:
:chinese:

Welke dag is het vandaag?
 Even geduld aub...
Vanwege spam is deze controle helaas nodig.
Als je lid wordt van BikeNet.nl kan je direct je bericht plaatsen.
Bovendien houden we je dan op de hoogte van nieuws en andere ontwikkelingen op motorgebied.